Virus-/spamfilter support

 

 

 

 


 

Links:

 

Virus-/spamfilter login.

 


 

FAQ - Oftestillede spørgsmål:

 

Hvor finder jeg mere hjælp ?

Gør følgende:

1. Log ind i ResenNets ApS virus-/spamfilter.
2. Vælg menupunktet "Hjælp".
3. Her finder du svar og beskrivelser på alle funktionerne.

 

 

Hvor finder jeg ResenNets ApS Virus-/spamfilter loginside ?

Du kan finde ResenNets ApS webmail på: resennet.dk/login-spamfilter
Eller ved at klikke her.

 

 

Jeg har glemt mine login-oplysninger, hvad gør jeg ?

Kontakt ResenNet ApS på web@ResenNet.dk eller på tlf. 97852777.

 

 

Jeg kan ikke logge ind, hvad gør jeg galt ? 

Der kan være flere ting i vejen.
Dobbelttjek at du indtaster det korrekte.
Indtast hele dit domænenavn ( f.eks. resennet.dk - uden www ).
Kan du stadig ikke logge ind, k
ontakt ResenNet ApS på web@ResenNet.dk eller på tlf. 97852777.

 

 

Kan man sende mails fra ResenNets ApS Virus-/spamfilter ? 

Nej. Ønsker du at sende mails, kan du bruge ResenNets ApS webmail.
Det er kun muligt at frigive mails fra virus-/spamfilter systemet.

 

 

Virus-/spamfilteret frasorterer mails, som ikke er virus eller spam. Hvad gør jeg ?

Du kan vælge at whiteliste de afsendere, som bliver taget i filteret.
Du kan vælge at sætte spamhitsene op. Dette kan dog forårsage, at der kommer mere spam igennem filteret.

 


Vigtigt!
Hvis de filer du sender/modtager, indeholder flere fil-navne,
vil virus-/spamfilteret automatisk tro at det er virus der prøver at gemme sig bag et andet navn.
( f.eks. dokumet.exe.doc eller dokument.doc.zip )
Sørg derfor altid for at kontrollere dine filnavne inden du sender dem.