FTP support

 

Herunder kan du finde guider til brug af forskellige FTP programmer.

 

 


 

Vælg en guide:

 

Guide til Total Commander. Guide til FileZilla.

 

Dowload FTP program:

 

Total Commander (Shareware) FileZilla

 


 

 

 

FAQ - Oftestillede spørgsmål:

 

Jeg har uploadet/ændret mine sider, men kan ikke se ændringerne online ?

Du skal genindlæse siden. Dette gøres ved at trykke på "Genindlæs"/"Refresh" i menubaren foroven.
( På Windows kan du trykke "F5", for at genindlæse siden. )

Hjælper dette ikke, skal du tømme din browsers "Cache". Du kan se hvordan det gøres i de forskellige browsere her.

 

 

Hvordan lægger jeg hjemmesiderne op på serveren ?

Det gøres ved hjælp af et FTP-program.
Se guide 1 og 2
 ( Kan ses øverst på siden )

 

 

Hvorfor får jeg fejlen "Siden kan ikke vises" selvom jeg har lagt hjemmesiden op ?

Tjek at din startside eller forside, skal hedde index.xxx eller default.xxx,
hvor xxx er filtypen f.eks. ( .htm .html .asp .php osv... ).
Hvis dette ikke virker se "Jeg har uploadet/ændret mine sider, men kan ikke se ændringerne online".

 

 

Hvem kan lægge mine hjemmesider op på serveren ?

Alle med FTP adgang til dit domæne kan uploade, slette og ændre i hjemmesiderne på serveren.
Pas på dine login-oplysninger. Har du mistanke om, at dine login-oplysninger er blevet afsløret,
kontakt ResenNet ApS på web@ResenNet.dk eller på tlf. 97852777.

 

 

Jeg har flyttet min side til ResenNet ApS, og har uploadet min hjemmeside, men jeg ser stadig den gamle side ?

Du skal genindlæse siden. Dette gøres ved at trykke på "Genindlæs"/"Refresh" i menubaren foroven.
( På Windows kan du trykke "F5", for at genindlæse siden. )

Hjælper dette ikke, skal du tømme din browsers "Cache". Du kan se hvordan det gøres i de forskellige browsere her.
Hjælper dette ikke, kontakt
ResenNet ApS på web@ResenNet.dk eller på tlf. 97852777.

 

 

Jeg har glemt mine login-oplysninger til min FTP-konto, hvad gør jeg ?

Kontakt ResenNet ApS på web@ResenNet.dk eller på tlf. 97852777.

 

 

Mit FTP-program kommer med fejl 530 ?

Denne fejl betyder, at det indtastede brugernavn eller adgangskode er forkert.
Kontakt ResenNet ApS hvis du har glemt disse oplysninger på web@ResenNet.dk eller på tlf. 97852777.

 

 

Mit FTP-program kommer med fejl 452 ?

Denne fejl betyder, at der ikke er mere tilgængeligt plads på dit webhotel.
Kontakt ResenNet ApS for at få opgraderet dit webhotel på web@ResenNet.dk eller på tlf. 97852777.

 

 

Jeg kan se mapperne via FTP, men kan ikke uploade ?

Tjek at du uploader din hjemmeside til mappen www.
Kontakt ResenNet ApS hvis du ikke kan uploade til www mappen på web@ResenNet.dk eller på tlf. 97852777.

 

 

Hvilke mapper skal jeg bruge til hvad ?
 

Mappenavn: Beskrivelse:
db
Her skal dine databasefiler ligge.
 
log
Her ligger alle log-filer, til din hjemmeside.
 
Special
Denne mappe skal ikke bruges, da mail kører på en anden server.
 
www
Her skal hjemmeside filerne ligge. Det er denne mappe man kan browse i.
 

 

Bemærk! Dette er kun gældende for ResenNets ApS NT-Servere.